Powered By Blogger

måndag 5 november 2012

so sick of love songs so tired of tear.

:)

Hej hopp, imorse var ingen underbar morgon att stiga upp kan jag lova!
För det första så hade jag ju inte min älskling bredvid mig :(
Hade ont i halsen,de var kallt och jag var trött, men de var bara ti o stig upp o far iväg!:)
Jag mer än längtar tills skolan är slut!!
Idag tackade jag även nej till jobb,fast jag egentligen mer än något annat hellre vill jobba än vara i skolan.
Men det är väl viktigast att prioritera skolan nu, men med tanke på att de e hela 8 månader kvar gör de lite surt,men de är ju några lov och sånt också åtminstone :)

Väntar på att kafe ska öppna så jag kan gå och köpa en "pärlboll" mitt huvd värker en aning också,ingen bra dag de här,skrivaren i skolan är sönder också... och jag skulle vilja skriva ut massa papper efter som att jag har prov imorgon,men nejnej sån tur hade man inte nej :(
De ska väl gå ändå! Är duktigt nervös inför provet och inför när jag ska läsa på det.

Ska försöka skriva klart de sista instuderingsfrågorna nu iaf och kanske kika lite på xit bilderna när jag ändå e på datorn?;)

Haha puss o hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar