Powered By Blogger

tisdag 20 november 2012

kiss my ass

Idag har varit en jobbig dag hittills, jag är så trött på att folk pissar en i ögonen,så från och med nu så gör jag min del och skiter i att alla andra ska få bra betyg, för det är FAKTISKT så inte mitt ansvar!
Och de kommer synas på min utvärdering kan jag lova!
Har gjort alldeles för mycket än vad jag borde på de här jävla arbetet nu,men det är som de är nu,får se om det blir godkänt lr inte,men ett grupparbete måste ju fungera, kan inte alla i gruppen ta det på samma sätt och kämpa och inte pissa andra i ögonen så funkar det ju aldrig,de fattar väl alla.
Dum lärare som delar upp grupperna på så vis..

Förövrigt så mår jag inge vidare,finns väl förmodligen anledningar till det...men jag försöker förtränga det för att klara allt de här i skolan nu..

Min nästa lön är poff pang borta nu också iaf! kan jag lova, men det är så värt de i slutändan!

Nu ska jag redovisa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar