Powered By Blogger

torsdag 15 november 2012

spy känslor

Nej men tjenaaa mannen!

Haha alltså denna dag vet jag inte vad man ska säga om,redan imorse kände jag mig konstig men jag tänkte att skit samma jag försöker åtminstone de går säkert över.
Men nä.. När jag åt lunch så kände jag ingen smak,och när jag och patte åt de tidigare i veckan så kan jag lova att de var starkt i käften!
Efter lunchen kände jag att nej nu klarar jag inte mer kaffe då kommer det upp!
Nä men ni tror inte att arbetslaget bjöd på tårta till på de då??..
Visste inte riktigt om jag skulle våga smaka på tårtan eller inte,men jag tog en liten bit iaf,jag menar tårta brukar ju vara så himla gott!
Efter de så satt jag mest o var orolig för när de skulle komma upp nåt,och att de kunde komma när som helst.
De kom aldrig,men katta skickade hem mig för att jag inte såg ut att må bra alls.
Ända sen dess har jag haft den här känslan utav att de kan komma upp något precis när som hälst!
Matlusten har helt försvunnit, vågar ju heller inte peta i mig något ifall att de ska komma upp igen.

Sitter nu på båten påväg till holmen,försöker pressa i mig en shake, för min mamma säger att jag blir en riktig jävla fitta om jag inte äter:(
Inget man någonsin erkänt förut,men kanske hon har rätt, märker det när mer när jag tar ut saker över andra än henne.
De är ju alltid hon som varit utsatt inprincip.

Hoppas att jag klarar mig utan att spy nu på båten iaf :) annars hade det varit lite pinsamt känner jag på något vis :o

Goodby my lovers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar