Powered By Blogger

måndag 12 november 2012

Fri

Jag vill bara få vara fri från dig,jag vill kunna ha mitt eget liv och klara mig själv,och slippa blanda in dig i allt!
Vill kunna klara saker själv så att jag inte behöver blanda in dig i allt jag inte klarar.
Jag längtar så tills jag har gått ut skolan,fått ett jobb,har en stabil inkomst, tills jag klarar mig själv och kan få vara fri från dig för alltid!
Längtar också tills jag får egna barn och kan uppfostra dem och behandla dem på ett helt annat sätt än de sättet du valt att använda.
Hoppas att de aldrig ska behöva se denna sida utav dig som du alltid visar mig.
För det är tufft,men jag kämpar vidare för att jag ska kunna uppnå min frihet ifrån dig.
Få komma hem till min underbara pojkvän efter jobbet, som visar att han älskar och uppskattar mig,och inte trycker ner mig och skriker på mig om något inte är som han tycker det borde vara.
Som kan acceptera att de finns mer än en person som kan saker,och kan se att han inte är störst bäst och vackrast i världen.


Folk säger att man söker "sin pappa" när man söker pojkvän, visst finns det endel små likheter.
Men efter som att jag alltid sett på min morfar som min pappa eller min extra pappa,och han alltid har varit mer som min pappa än min egen pappa.
Så tror jag isf att det är de jag har "sökt" efter och även hittat.
Min morfar är världens bästa människa,och någon jag aldrig skulle kunna leva utan,skulle aldrig vara den jag är idag utan honom.
Han har hjälpt mig så otroligt mycket i mitt liv,alltid stöttat mig,stått bredvid mig och alltid alltid älskat mig vad jag än har hittat på för fanstyg.

Jag har hittat en pojke som accepterar mig för den jag är,älskar mig fast jag är hur störd som helst ibland.
Stöttar mig, står bredvid mig och ja släpper in mig i hans liv,vill skapa en framtid med mig,ser på mig som mer än ett " sexobjekt" .
Jag har åtminstone en underbar pojkvän nu som jag hoppas jag får ha kvar hur länge som helst!
Han är nog det bästa jag har i mitt liv just nu!
Jag älskar dig Joel 

Rebecka



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar